Tugce48 Babymom-2- normal cok erken canım bence yarın tekrarla ilk idrarla. Bazen adet tarihi gecincr anca cıkıyo gec döllenme oluyo
Babymom-2- 1palyaco dayanamadım erken gebelik testi denedim 10. Günüm ilişki üstünden bir iki dakika içinde çıktı
1palyaco Babymom-2- siz bilirsiniz ama bariz belli yani 🌸 dikkat edin bu süreçte yemenize içmenize hareketleriniz. İnşallah istediğiniz haberi de alırsınız kanda .
Temmuzmucizesi26 Feride_01 umudunuzu kırmak istemem ama düşükten 2 ay sonraya kadar vücudum kendini hamile sanıyordu kanda beta değerim yüksek çıkıyordu hemen sıfırlanmıyormuş doktorum söylemişti biraz daha bekleyin bence
Mesen Babymom-2- ay bende 5 gün kala öğrenmiştim ras gele yaptığım testten hayırlısı olur inşallah 😊🙏
Babymom-2- 1palyaco net belli olunca söylerim çok teşekkür ederim artık adetimi bekliyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu