Babymom-2- Kızlar dün akşam test yaptım 15.20 dk içinde testte gölgelik oluştu hayalet çizgi gibi ben görebiliyordum sadece sonra biraz daha belli etti kendini şimdi beklediği için daha net gözüküyor bakarmısınız 
1palyaco Babymom-2- evet görünüyor ama çok beklemişsiniz testiniz var ise ilk idrar ile tekrar denemelisiniz yarın . Veya kan verme ihtimaliniz var ise kan verin bugün 🌸
Tugce48 Babymom-2- adete 5 gün oldugu için böyle cıkmış olabilir erken gebelik testini ilk idrarla yapın varsa orda cıkar inşallah vardır🙏
Feride_01 23 gün önce düşük yaptım adetim 2 gün gecikti kasıklarım ve belim ağrıyor sizce adet belirtisi mi hamilelik mi
1palyaco Feride_01 yani hamilelik belirtileri arasında bu belirtiler ama kesin diyemeyiz testiniz var ise yapın bence ilk idrar ile .
Temmuzmucizesi26 Feride_01 umudunuzu kırmak istemem ama düşükten 2 ay sonraya kadar vücudum kendini hamile sanıyordu kanda beta değerim yüksek çıkıyordu hemen sıfırlanmıyormuş doktorum söylemişti biraz daha bekleyin bence
1palyaco Feride_01 olabilir daha kesin sonuç alırsınız bu süre de de dikkat edin yemenize içmenize hareketlerinize . İnşallah görmek istediğiniz sonucu görürsünüz 🌸
Babymom-2- 1palyaco hemen belirmedi çok silik hatta gölgeydi yani acabamı dedim sonra net gördüm ama gebe hayalet gibiydi
1palyaco Babymom-2- tabikide ümitlendirmek istemem iki ihtimal de olabilir ben silik öğrendim üstelik ilk idrar ile yapmamıştım akşama doğru yapmıştım tabi benim ilk 5dk da silikliği belli olmuştu. Birtane test almayın birkaç tane alın.
Babymom-2- 1palyaco dayanamadım erken gebelik testi denedim 10. Günüm ilişki üstünden bir iki dakika içinde çıktı