serifeaslan01 Jamine5 insalah duzelirler ya solunum skntisi çekti ama şuan iyi idarda enfeksiyon varmış onu bekliyorum henüz vermediler bebegimi
34Kubra serifeaslan01 geçmiş olsun 🌸. Bende de ıkınma hissi gelince tam tersine ıkınma kafasının şekli bozulur dediler . Açılmam azdı diye