Kızlar inanılmaz bir süreçti başlıyorum anlatmaya
Önceki günden başladı sancım gece iki gibi kanamam başladı damla damla her WC ye çıktığımda biraz biraz kan geliyordu sancılarım da üçüncü günü bulunca artık gideyim dedim hastanenin yolunu tuttum birde ne olsa beğenirsiniz hastaneye gidiyorum sancı yok😅 doktoru görünce iyileşen hastalar olur ya öyle birşey oldu .ona rağmen iki cm açıklık deyince şaşırdım güle oynaya heycanla yatisimizi yaptık eşimle . Doğumhaneye girdim gece birdi sancı yok birşey yok öyle pıtır pıtır geziyorum yürüyorum çalışanları da daha önceden tanıyorum 35 haftalıkken böbrek enfeksiyonundan yatmistim korku yoktu orda kendimi güvende hissediyordum neyse saat ikiden sonra başladı sancılar yavaş yavaş sonra 4 cm oldu açıklık sabaha karşı beş oldu ama açıldıkça inanılmaz artıyordu sancilar adetim çok agriliydi zaten benim aynı ağrı ama inanılmaz yükseliyordu dualar etmeye başladım herkese açıldıkça bağırmamak elde değildi git gide sancımda bagirmamda artıyordu sonra şansıma profesör girdi dogumuma sürekli beni teselli ediyor güzel motive ediyordu doğumun başından beri. Sancılar ilerledikce bana ıkınma isteği geliyordu bunu onlara söyledim ikin tabi büyük tuvaletini yapar gibi ikin. Bende sanıyorum ki direk yatagi çatal yapip hazirlik yapicaklsr öyle ikinicam hiç öyle olmadı korkmadan korkutmadan olduğum yerde ikinmaya başladım ikindikca bir rahatlama geliyordu ama bebek tam çıkmadığı için sancılar yogunlasmisti o sırada bebek görünce yatağı düzeltiler ama ayağım filan catalda değildi çok rahattım kendime istediğim gibi pozisyon veriyor ikiniyordum o sürede bana o kadar nazik davrandılar ki personelinden profesörüne kadar Allah çok yardımcı oldu bana duama karşılık verdi ki bu insanlari karşıma çıkardi neyse ne diyordum hı bebek vajinada güzel ikinmama rağmen bir türlü çıkamadı doktorlar artık saçını seviyordu bak saçı elimizde hadi dayan biliyoruz çok yoruldun ama ikinmaya devam et diye var gücümle ikiniyordum birden profesör vakumla çıkaracağız dedi asistanlari hem şaşırdı hem sevindi böyle birşeye şahit olacaklar diye ayrica bende sevindim çünkü vakumun işimi kolaylaştıracağını biliyordum neyse takıldı saç kısmına bir iki kez daha ikindim sonra bebek geldi ama ben nasıl hafifledim o an hem biraz canım yaniyor hemde hafiflik rahatlatıcıydi neyse evladımın çıktığını gördüm şaşkınlık ve mutluluk içindeyim onu hemen aldılar muayene kan filan alındı üzeri değişti hızlıca yaptılar bebeğin agliyordu kucağıma verdikleri gibi sustu hem videolarda görürdüm bire bir yaşamak çok güzeldi bir dakika gorebildim onu sonra solunum sıkıntısı var diye alıp götürdüler PH yüksek çıkmıştı iki kez görmeye gittim entube degldi cok şükür ama inşallah bugun bana verirler .öyle işte gizceler çok uzun yazdım ama benim için zor olsada çok güzel bir deneyimdi gerçekten çok mutluyum umarım sizler çok çok daha güzel doğumlar yaşarsınız ben iyiyim dikislerim var onlar acıtıyor biraz şişmişte ama oğlumun kafası şekli vakumdan dolayi normal durmuyo geçer diyorlar çevrenizde var mı böyle olupta kafası düzelen. Çok uzun yazdim ya 😂Sevgiyle kalın gizceler🌹🍁