Kızlar her yerde başka açıklama var neye güveneceğimi şaşırdım. 4,5 yıldır evliyim eşimde hpv varmış bana da bulaştı o bile bilmiyormuş ne olduğunu ki ben hiç bilmiyordum bende siğiller çıkınca netten baktım öyle öğrendim bu virüse yakalandığımı hatta eşimle büyük kavgalar ettim benden önce biriyle yattın bu yüzden bu başımıza geldi diye ama yeminler ediyor asla kimse olmadı diyor. İlk gebeliğimde 2.ayda çıkmıştı normal sivilce sanıp patlatmıştım ve kanamıştı sonra o kirli kan dağılıp siğilleri çoğaltmış bu kez de iki abdest arasında koskocamanları çıkmıştı. Özel hastanede cildiye doktoruna gittik iğne ile büyüklerine ilaç sıktı onlar 3 günde düştü küçüklerini de bi kısmını temizledi ama diğerlerini almadı.eşim ben de yok falan dedi ama avret yeri üzerinde bi tane vardı görmüştüm hatta sivilce mi ben mi diye sormuştum bendir heralde demişti o da ne olduğunu bilmemiş hiç. Baya araştırdım bu hastalığı her yerde normal doğuma engel yazıyordu. Doktorum normal doğuramazsın bebeğe bulaşır demişti ben de hem bu siğiller hem çatı darlığı hem de gebelik zehirlenmesi yüzünden normal doğum yapamadım şimdi 36 haftalık hamileyim 37ye girdik bu yavrumu da normal doğuramıcam. Siğil olduğu zaman kansere sebep olmaz yazıyordu ilk araştırma yaptığımda şimdi ise siğiller ilerleyip rahim ağzı kanserine neden olur diyor. Ben yavrularıma bulaşmasın diye uğraşırken sırf bu yüzden normal Doğum yapamazken Sezaryen olunsa bile hamilelikte bile bebeğe bulaşır yazıyor. Psikolojik olarak çöktüm resmen evlatlarıma zarar gelmesini asla istemiyorum benim yüzümden sabahtan beridir de bunun için ağlıyorum. Eşim yurtdışında ben doğum için türkiyeye geldim bana sen doktora git temizlet diyor jinekoloğum bunun tedavisini yapıyor ama ben kesin olarak kurtulmak istiyorum bu illetten eşim de ben gidip temizlettikten sonra kendisi de yaşadığımız ülke için burda görünücem diyor her yerde hpv virüsünü duyuyorum artık ne kadar iğrenç bi hastalık bu böyle Rabbim düşmanıma vermesin 😔😔😔