Adenala Mrveeebade 35 canım ama doğru açılma öyle hemen olmaz santim santim zaten saatlerce sürüyormuş
Mrveeebade Adenala çatı muayenesinden korkuyorum ben ya 😣 ben 33 üm hiç normali gözüm kesmiyor sezeryan düşünüyorum ama bakıcam
Adenala Mrveeebade Yani kilo aldım tabiki ama çatı kemiğinin kiloyla alakası yokmuş aslında fizyolojik yapıyla ilgisi varmış
Mrveeebade Adenala doğrudur canm ama istesemde ne blim zor ya normal doğum , tamam sezeryanda zor ama en azından hemen doğuyor saatlerce beklemiysn acı cekmiyrsn kıvranmıyrsn benim kendi fikrim tabikide
Adenala Mrveeebade Bende sezeryan taraftarıyım doktor dese tutar öperim heralde çünkü başta normal istesem de şu an korkuyorum 🥲 gözüm kesmiyor
Mrveeebade Adenala sen kendin kararını verdikten sonra doktorun karışmaya hakkı yok çatı muayenesi bile olmak zorunda değilsin, ben sezeryan istiyorum dersin
Adenala Mrveeebade Şehir hastanesine gidiyorum canım öyle direkt benim kararıma bakmazlar sanırım bilmiyorum ki 🥲 keşke öyle olsa