Emel_34 bence şuan erkekler daha nazlı 😁
Şaka bir yana çok sabirliydi hic acelesi yoktu yemek hariç 😁doğunca bir salisenin altı olsa söyleyeceğim açken o o değildi başka biriydi ama başka şeylere çok sabirliydi 😁😁doğduktan sonra da öyle oldu hala öyle 😁acligina çok aceleci