Melike91- Emel_34 öyle demeyin vakitlice sağlıkla gelsinler inşallah 🥲şuan 36+4 um.çarşamba günü yani 36+2 de şiddetli kasılmalarim başladı 1 cm de acilma olmuş ciğerin gelismeme ihtimaline karşı 2 gündür hastanede tedavi görüyorum düşük engelleyici ciger geliştirici tedavi vs. anne karnında kaç gün kaç saat tutsak kardır mantığıyla yaklaşıyor doktorumuz. 37 bitmeden çok istenmiyor çünkü bebeğin doğması. 4 nisana kadar karnımda durması için dua ediyorum 4 nisana durursa 37+3 olmuş olacak. Buarada ilk çocuğum da çıkmak bilmemişti 40.hafta bitiminde sezerynla alınmıştı bu sürecin maalesef Bi ortalaması rutini yok her bebekte farklı tecrube🤦♀️
Emel_34 Melike91- gecmıs olsun ınsallah sağlıcakla kucağına alırsın suan 38+3 bende çatı darlığı var suan normal dogurabılırıö ama kılo alırsa normal yapamam hıc bı sıkıntı yokken bıçak altına gıremem korkuyorum
muallimannem nurcan05 nurcan05 aynıyız benimde 38+2 bugün 😊suyum fazla dediler 39 da doğum olabilir ama suanlik hicbi belirti yok bende de 😐
Bnurd 38+1 mide bulantısı, bağırsak problemleri, geceleri tuvaletten çıkamama, kasık agrısı hepsi var ama ne nişan ne şu gelmesi yok 😂 acaba ne zaman gelecek bizim bıdık
Emel_34 Bnurd sankı su dıye bısey olmıcak nişan mı oda ne buz bunları goremıcekmısız gıbı hıssedıyorum 😅
Bnurd Emel_34 ayyy ben de öyle 😂 bilmiyorum biz mi acele ediyoruz ama bu kadar bulantı ağrı sonucu tık yok anlayamadım 😂
Emel_34 Bnurd acele etmemızın sebebi çoğunluk bu haftalarda doğuruyorlar oyuzden yoksa daha 10 günümüz var 😅