Fatley tatlim ya şu tahliller filan derken yarısına geldik şükür baktim ki hiç hamilelik belirtisi hissettirmemişim ona zaten yaş 38 birdahada çocuk yapacağim yok😂geçen gece saat onikide kaldırdım onu kalk canım baklava istedi diye😂bu arada senin iyi olmanada sevindim sanırım şu stresleride atlatsak daha iyi olacaz😘