Ozge2301 Merlot Anladım çok geçmiş olsun benden de amniyosentez istendi ense kalınlığı 4 mm di yaptırmadım. Down sendromlu riski vardı detaylıda da ense 4 mm çıktı inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yaşım 20 benimde🙂
Merlot Ozge2301 1,5 falandi ilk detayli testte doktor 3 ve uzeri olursa down’u isaret eder dedi ama sonra inceliyor falan diyor forumda kimisi gerci herkes doktor olmus o ayri ama acikcasi riskli bisi cikmayinca bende cok kurcalamadim.
Mavisanneeee Benim yaşım 21 ikili test sonucumda yaş riski 139/1 di. Detaylı ultrasonda da beyin sıvısı olması gerekenden bir tık fazla olduğu için amniyosentez önerildi. Ense kalınlığı burun kemiği herşeyi normal. İçimi rahatlatmak amaçlı amniyosentez yaptırdım. Eğer down gibi bir rahatsızlığı varsa bile o benim evladım sadece kendimi ona hazırlamış olurum diye düşünerek yaptırdım :)
Mavisanneeee Fatley ben devlet hastanesinde yaptırdım o yüzden herhalde daha hiç bir telefon falan almadım sonuçlarla alakalı. Ben arıyorum 2 günde bir çıktı mı sonuçlar diye çıkmadı biz sizi ararız çıkınca diyorlar ama insan merak ediyor
Merlot Mavisanneeee sanirim size tamamini soyleyecekler benim bugun erken sonucum cikti kalani 2 haftaya cikar dedi doktor.
zuzulice Mavisanneeee bende devlet hastanesinde yaptirdım ama onlara sordugumda size mesaj geliyor dediler bana kimselere soramiyorumda
Fatley Merlot 2 hafta mı düşük riski ya of çok fazlaymış ben o kadar uzun süre tahmin etmemiştim. Doktoruma güveniyorum gerçi güvenmekten başka da çarem yok sanırım. Ama korkuyorum da 2 kayıp yaşadım bu bebeğimi kaybetmek istemiyorum inşallah o da tutunur sıkı sıkı:)
Merlot Fatley hayirlisiyla bisi olmaz insallah🙏 Kalbinizi ferah tutun. Gerci boyle demek kolay ben de 5 gundur kalp krizi geciriyordum.
zuzulice Mavisanneeee bende bekliyorum sonuçları fakat bir ön sonuç filan olda en azından içimiz ferahlardı bekleme süreci insanı yıpratiyor😞
Mavisanneeee zuzulice kesinlikle öyle ama hayırlı gelecekse sonuçlar beklerim deyip kendimi böyle teselli ediyorum
Mavisanneeee zuzulice benim sonuçlarım temiz çıktı çok şükür Allah herkese nasip etsin kurban olduğum Rabbim
Fatley Merlot Aynen bunu anca yaşayan anlıyor zaten onun dışında kimse yorum yapamıyor. bende inanıyorum güzel olcak allahın izni ile
Mavisanneeee Merlot canım sonucumu bugün aldım temiz çıktı çok şükür Allah isteyen herkese temiz haberlerini aldırsın