0aysee0 Biz erkek olsa Cihan düşünüyorduk. Ama kızımız olacak bu hafta öğrendik. Fikir olsun size de.
Freefam Zzeeyynepp kayra ismi cok guzel ben de oglum olursa koymak istiyordum ama dinen sakincaliymis bi arastirin isterseniz cocuga kotu etkisi olmasin
Berivan6565 Canım erkek kıyafetleri olmadığı gibi sanki erkek isim secenegi de pek fazla yok çınar efe düşünüyorum ama eşim bakarız dedi kesin değil bulamıyoruz başka guzelt
Dogan-ca29 Berivan6565 😄😄😄 buna çok güldüm ya Allah sizi de güldürsün. Hakikaten erkek bebeklere niye kıyafet fikri uretmiyolar 😄 bende oğluma diye alışverişe cikiyorum bir anda kız bebek reyonunda kayboluyorum ya
Gizem9688 senaall bizim de oyle. Benim begendiklerimi esim begenmiyor. Onun da bir fikri yok. Kuzey veya deniz dedi. Ben istemedim. Ben yalın, ekin, uygar veya doğa dedim. Onları da eşim sevmedi. Isimsiz cocugum hala
esindogantirak Haftamdan sesleniyorum, erkek ismi bulmak çok zor dostlar.. 😂 Gebeliğimi öğrendiğimden beri hep erkek hissediyordum zaten, o günden bu güne hala içimize sinen bir isim bulamadık. Bu gidişle ya hastahanede ya da nüfus müdürlüğüne giderken arabada bir isim bulup koyacağız 😅😅🥲🥲
Papatyaa38 esindogantirak galiba öyle bizde kaç kere şu olsun dedik dedik geri değiştirdik hala kararsiziz 22+3 olduk
gokkusagiii esindogantirak ee bu benn😂 yarın 23 haftalik oluyoruz isim olarak çok karışık hissediyorum. Ali kereme bi yatkin gibiyim ama cok belirsiz 😁