Nazd1 ilk önce yakın bir sağlık ocağına gidin tabi kaç haftalıkken bakıyorlar bilmiyorum bana 25 haftalıkken o cihazı kullanmaya başlamışlardı ama çok korkmuştum baya ya hala bile aynı hareket yok fazla bakalım 3 nisanda doktor kontrolüm var danışacam inşallah önceden hıçkırığını bile hissediyordum şimdi ne oldu anlamadım