Nazd1 canım bende öyleyim bu kaç gündür 28+5 haftalığım deli gibi kendini belli eden hareket eden bebekten tık yok çok korktum ve sabah dayanamayıp sağlık ocağına gittim orda baktılar kalp atışına iyidir kalp atışıda normal dediler ama ağrın olurda kadın doğuma gitmemi söylediler ondan sonra akşamı psikolojik mi bilmiyorum içim rahatlayınca bebek hareketlendi az da olsa çok şükür ❣️