İlk gebeligimde dusuk olmustu 6+4 de kalbi durdu arastirtmadim doktorum ilk gebelillerde bu durumun yasandigini soyledi. 3 ay sure verdi vucudumun dinlenmesi icin ama ben 7 ay bekledim psikojik olarak toparlayamistim cunku simdi yeniden hamileyim 3 haftalikta ogrendim gebeligimi progestan basladik hemen hala kullaniyorum kan pihtilasma ihtimalina karsida coraspin kullandim suan 9+3 deyim doktorum herseyin yolunda olsugunu soyluyor ama bende ister istemez tedirginlik oluyor her hafta doktora gdiyorum nerdeyse arada acile gidiyorum korkumdan ufacik seyleri kotuye yoruyorum. Cok zor bir surec allah yardimcimiz olsun insallah 🙏 saglikla kucagimiza almayi nasip etsin❤️