Mirhas33 bir de sana tavsiyem kimseye yaşadığın ayrıntılarını paylaşma. Simdi herkes merak eder önce sorarlar sonra da bıdı bıdı yapar daha gençsin, bu ilkti, yok ufacıktı canı yoktu, kocaman çocuğunu kaybediyor insanlar bunda ne var derler canını sıkarlar. Acını küçümserler. Bana yaptılar çünkü. Kimseyle muhattap olma bu konularda öğüt verecek konumda değil kimse. Ve kimse senin acını anlamaz daha önce düşük yapmış olanlar bile anlamaz. Bana 2 kere düşük yaptım bu kadar abartılacak bir şey yok dedi kaynanam. Unutamıyorum hala. Şimdi de ona aldığım ilk eşyası olan zıbınını görünce hala ağlıyorum istemsiz.