Lavinya21 benim ikinci gebeliğim diğeri mayısta bu da haziranda olucak 25haftalığız şuan size şunu söyliyim tulummuş takımmış sadece bi kaç gün giydirebilirsin ve ya sadece hastanede çünkü sıcaktan isilik oluyorlar sadece zıbınla durabiliyorlar evinizde klima varsa bilemem ama dediğim gibi fazla almayın bu tarz şeyler elinizden geldiğinde zıbın alın tecrübeli olduğum için diyorum bende o kadar şey almıştım ilkinde giydiremedim sadece zıbınla durdu yoksa vücudu hep isilik oluyordu bi tek gece uzun kol zıbın alt pijama giydirirdim onda bile terliyorlar