Tugbadurkaya sedaaa- bugün transfer günüm ile birlikte toplam 9. Günüm ve gebelik testi yapmaya gidiyorum inşallah tutunmuştur
sedaaa- Tugbadurkaya yaa hadi hayırlısı güzel haberlerle bekliyoruuuz inşallah bende transfer gününü saymadan 7. Gün de kanda öğrendim
baharmom35 Tugbadurkaya düşükte olsa çıkar ama keşke erkenden kan vermeseydin şimdi yükseliş takibini daha uzun süre yapacaksın
Zynp12 Tugbadurkaya ay inşallah hayırlısı ile sağlıkla ilerler teste baktım var bende öyle öğrendim ama benim tüp bebek değildi 7 yıl sonra kendiliğinden geldi mucizem stresten ve üzüntüden uzak durun ❤️