Merhaba kızlar 16 Mart çatlatma iğnesi kullandım 18 Mart yumurta toplama işlemi gerçekleşti taze transfer oldum 22 martta 5.gün embriyosu koyuldu 3 nisanda kan testim var ama ben dayanamayıp [bugün idrar testi yaptım pozitif çıktı silik sizce hamilemiyim