Melek234 Seymaduman hayırlısı olsun canım inşallah öyledir gönlümden geçen kızdı doktor da öyle deyince çok sevindim 🥰
Aseliimmm Asenaarzu1234 siz bebeğinizin çok mu erkek olmasını istemiştiniz yani ilk bebek mi ? Resim varsa atın yorumlayalım 14 15 haftalarda aslında biraz netlik kazanır
Aseliimmm Asenaarzu1234 Sağlıklısı olsun canım iki kızda çok güzel birbirine yoldaş destek benimde profildeki cimcimeye benzeyen bir kız bebeğim daha olacak ☺️ Gönlünüzce olsun 🌸
Asenaarzu1234 Aseliimmm normalde özel veriyor bu sefer develte gittim onlar vermiyormuş 8+5 günlük tek var
Aseliimmm Asenaarzu1234 Anladım olsun kız olsada üzülmeyin iki kız iyidir 👼🏻💕 teşekkür ederim bu arada amin cümlemize inşallah
Asenaarzu1234 Aseliimmm hayır üzülmek söz konusu bile değil rabbim sağlıkla nasip etsin insllah sadece herbiki meyveden tatmak isterdim rabbim uzun ömür versiin
kitten11 Melek234 ay bana 14+5 di sanırım 14. Haftada kıza benziyor bacak arası boş dedi 17 de de kız olduğunu söyledi :)
YncaY Melek234 Hiç belli olmuyor detaylı ultrasona kadar kız diyip erkek çıkan veya erkek diyip kız çıkan çok duydum burada en garanti detaylı bence