Şahsen ben yediğimiz içtiğimiz şeylerin birer tesadüf olduğunu düşünüyorum ne kadar sağlıksız beslenip veya kilosu fazla olup şıp diye hamile kalan var. Bence Allahın takdiri ne zamansa uygun zaman o zaman geliyor emin olun. Bebek olsun diye ne kadar ugrasırsanız olmuyor o kafadan çıkmak ona odaklanmamak gerek. Ben ümidimi kaybettiğim an hamile olduğumu öğrendim. Gerisi Allah’a kalmış ne zaman yazdıysa o zaman olur en hayırlı zamanda çok kasmayın onu yiyim bunu içeyim akışına bırakın😊