Lunaa01 Regenesis kullanabilirsiniz sadece folik asit değil omega3 ve tüm gerekli vitaminler var içinde. Özelden alabilirsiniz gebelik sürecinde de kullanıyorum
Akkdkxjdndbn Kbr6134 soğan kürünü eskiler bebek düşürmek için kullanıyorlarmış, aynı şekilde maydonoz suyunuda. Hatta adet geçilmesinde soğan kürü uygulandığında adet getiriyor.
Nakskdkdkd amayinedeiyiilerledim anladim onu soyliyim o zaman bide kadin dogum dr degerlerime bakti ama sadece enfeksiyon varmis idrarda ama beta ya bakmadi bizde cocuk istiyoruz bunada baktirmama gerek var mi folik asit almadan once
Kbr6134 Akkdkxjdndbn bi nevi rahimi temizliyor zaten adetten sonra sadece 15 gün yapılması gerekiyor çevremde yapıp hamile kalan çok vat
Akkdkxjdndbn Ben bir platformda bir hemşirenin “ adet bitiminden itibaren 2 günde bir ilişki sonrası hamile kalınıyor , mümkünse hergün de deneyebilirsiniz. “ yorumuyla bende deneyerek hamile kaldım . Kesinlikle işe yarıyor.
Akkdkxjdndbn amayinedeiyiilerledim ay ben yanlış etiketlemişim pardon 🙈 hayırlı olsun, Allah sağlıcakla almayı nasıp etsin. Kaç aylıksınız? Bende hamileyim, alışmaya çalışıyorum bu duruma
Akkdkxjdndbn Nakskdkdkd folik asit sonrası 3 ay içerisinde hamile kalabiliyorsunuz , aile hekimi de bana gebelik testi verdiğimde ilaç kullanıyor muydun? Diye sorduğunda öğrenmiştim. İsterseniz doktorunuza söyleyip kullanın.
Akkdkxjdndbn amayinedeiyiilerledim açıkçası süpriz oldu, ben biraz nazlıyım sanırım yeni yeni alışıyorum 🙈
Akkdkxjdndbn amayinedeiyiilerledim açıkçası onu bekliyorum, ilk hamileliğim olduğu için henüz hissetmedim hareketlerini ama bir an önce 20 hafta gelsin de hareketlerini hissedeyim diyorum 🙈 sağlıcakla gelsinler de tek isteğim o 💜
Rumusugur 6 aydır evliyim hiç korunmadık eşimde bende doktora göründük bır sıkıntı çıkmadı stres mi yapıyorum anlamadım bana da öneride bulunurmusunuz tecrübeli değilim 🥹çok istiyoruz
Akkdkxjdndbn Rumusugur adet bittiği günden itibaren mümkünse her gün, 2 gün arayla da olur ilişkiye girdiğinizde olur. Bir de doğurganlık en fazla hangi günse o günde mutlaka girin. Bir de biraz içeride kalabilir, hemen lavaboya da gitmeyin
yasemnkts Sana önerim 4-6 ay arası deneyip olmadıysa doktora git ve 1 senedir olmadığını söyle aksi halde önemsemiyorlar . tiroid ve hormon değerlerine baktır.eğer bi sıkıntı varsa buna göre en azından erken tedaviye başlanır. Baktın bir sıkıntı yok en azından için rahat eder. eşin de doktora gitsin soerm testi versin . Eğer herşey normalse kesinlikte stres yapmamaya çalış. Ben 2 sene sonunda hamile kaldım ilki boş gebelik oldu. Şu an 7 aylık hamileyim. Önce rabbimin izniyle hamile kaldım tabiki ama ovulasyon ve jel kullandım 2 hamileliğimdede bunların da etkisi olduğunu düşünüyorum. İlişkiden sonra hemen kalkma. Bunu hep duyuyordum ama önemsemiyordum. Son zamanlar hep bu şekilde yapmaya çalıştım sonunda nasip oldu çok şükür. Rabbim hayırlısıyla tez vakitte size de nasip etsin inşallah 🌸
Derennn700 yasemnkts canım bir gebenin günlüğü jelini mi kullandın bende bu ay başladım onunla mı gebe kaldın her ilişkide mi kullandın yoksa yumurtlama zamanı mı