sacmalamakizim saudade_ Fazla kanama olacağı için, normal ped yeterli olmaz, mutlaka depend kullan, kanama yavaşlayınca normal pede dönebilirsiniz.
Ozlem1993 saudade_ almıştım ilk dogumda sezeryanlı oldgm için kullamadm dar geldi hastane bezi kullandım hep cıkana kadar sonra 2. Gün evde uzun ped kullandım öyle cok bir kanamam olmadı
Hilal9797 Sibsibella bende sezeryan oldum 1 ay önce dpend almistim ama hemşireler kullanmamı istemediler ameliyat yerini terletip enfeksiyon olabiliyormuş onun için kullanmadım normal ped kullandım
Selma-bttl saudade_ normal doğumda gerekli çok güzel külot gibi her yeri kavriyo ama sezeryanla nasıl oluyor bilmiyorum
Selma-bttl mutlubibekleyis tabi canım kendini rahatsız hissedersin sürekli değiştirmek şart fazla kalması sağlık açısından iyi değil zaten
Beyzab95 saudade_ kesinlikle depend al ben yanıma 3 tane almıştım bilsem paketi alırdım sezaryen doğurdum yok gerek yok yok acıtıyor bilmem ne diyene sakın inanma ben o yazılara inanıp az koydum çok pişman oldum