saudade_ ben de en başından beri depend düşünüyordum hemde herkesin çok memnun kaldığını duymuştum ama benim annem hastanede çalışıyor ve kadın doğumda sorumlu hemşire arkadaşı var onunla konusurken dependin, ilerleyen zamanlarda vajinada mantara sebep olduğunu kendisininde bizzat yaşamış olduğunu, sakın almamam gerektiğini söylemiş o yüzden vazgectim normal pedlerden alacağım sık sık değiştiririm