Selinmoon Merhabalaaarrr nasılsınız ? Biz elele baby’dan park beşik sipariş vermiştik dün geldi . Eşimle akşam kurulumunu yaptık, ama erken mi oldu acaba ya . Sonra en azından yeni kokusu çıkar zamanla diye düşündük . Bu arada 26+4 haftalığız . 🌸
Lavinya21 Selinmoon ben 26+6 yim 18. Haftadan alıp kurmuştum insan alınca sabredemiyor biran önce kurmak istiyor ya şahsen ben tutamadım kendimi 😍
_almirasmom Selinmoon 27. Haftada kayınpeder ve kaynanam kızıma genc odası aldı 30. Haftada ben park besık aldım odasını hazırlamıstık 32. Haftada esyalarını yıkadım cantasınj hazırladım 34. Haftada kendı cantamı 38+0 da dogurdum 🫶🏻
happymuti Selinmoon ben 18 haftalıkken aldım kokusu çıkmadı 39. Haftaya kadar sonrasında mobilyacı iade aldı bizde farklı bir yerden aldık bence erken almanız en iyisi bizim mobilya herhalde nemli malzemeden yapılmış sorduğumuz mobilyacılar öyle söyledi erken alın ki böyle bir sorunla karşılaşırsanız en azından çözüm bulabilirsiniz
Selinmoon Kiminle konuştuysam 30’lara gelince ağırlaşıyorsun zor olur odasını tamamlamak en iyisi dediler
ipeklinaismom Selinmoon 29 da yıkayıp utuledip valizi de o zaman hazırladım şuan asla yapamazmisim. Besikde 26 dan beri kurulu . Montessori yatak aldık o daha gelmedi
Selinmoon Lavinya21 Hahah evet gerçekten öyle . Ve kuzenim benden 6 hafta ilerde o kesinlikle odasını tamamla dedi kendisi ağırlaşmış zorlanıyormuş 😂 gaza geldim dedim hem mi kaldım daha kıyafetleri eksik 😂😂
Lavinya21 Selinmoon bendede kıyafet henüz birkaç parça eksik battaniye hiç almadım çanta ve kendime hastanede giymek için gecelik bile almadım neyi beklediğime dair bir fikrim yok 😂 bizede az kaldı yani
Selinmoon _almirasmom İyi bari bizim de zamanlama iyi gidiyor o halde 😂 maşallah bebiş ne güzel vakitte gelmiş 🧿
Selinmoon happymuti Doğru söylüyorsunuz , kokusu zor çıkıyor yeni mobilyanın 👃🙄 daha arabasını da almadık eksik çok ..
snowglobe Selinmoon Ben 23 teyim. 2.5 yaşında kızım var . onun bozmayacağını bilmesem beşiği şimdiden kurcam 😂 emin olun ne kadar erken o kadar iyi. Kıyafetleri falan yıkamaya başaldım bile. Kafadan gidince insanın omzundan da yük azalıyo sanki. İyi yapmışsınız bence
Selinmoon snowglobe Ayy sevindim böyle düşünmenize ❤️ büyük eşya olarak bir onu aldık zaten eksikler çok 😂 neyse hallederiz trendyol sağ olsun eve teslim mis gibi ,😂 doğru kıyafetler yıkanacak ütülenecek sonralara çok iş bırakmamak gerekiyor 🙏
Lavinya21 Selinmoon şuanın bile zamlı halinden bir farkı yokki 🤷 biraz daha zam gelirse evden biseyler giyicem😄