Statü konusuna cok takilan olmus.Herseyde boyledir,enayilik olarak adlandirilamaz.Bir insanin butcesi varsa “amaaan zaten 1-2yil kullaniliyor”deyip ucuz olana yonlenir mi bilemiyorum, bu yaklasim benim yasam tarzim degil.Statu ise evet statu gostergesi. Ilk cocugumda stokke almistim o zamanin piyasasindaki 2. Siradaki statu gostergesiydi 😁 gel gelelim aldigim fiyatin 3 katina sattim,böyle enayilikleri seviyorum diyelim:)