Asu_moi açıkçası ben bütçemi zorladım ve aldım. Çünkü hem alman malı hem kaliteli ve kullanımı çok kolay. En azından benim aldığım öyle. Diğerleriyle karşılaştırdığımda; sağlıklı, bir çarpma vb. durum olduğunda koruyucu, adac puanı yüksek olması, temizlemesi kolay olması, bebeğim ALLAH izin ederse 4 yıl kullanacak. Ben de sizin gibi düşünmüştüm ama arkadaşlarım uygun ve iyi olanını aldılar ve ilk olarak uzun süreli gitmediğini, tekerleğinin parçalandığını söyledi. Para veriyoruz bari tekrar almayalım diye iyi alalım dedik.