EceKrb Munevver_bozdogan benim ilki 311 iki gün sonra 692 çıktı sonra hemşire 3. testi bir hafta sonra yapın 3 bin üzeri olursa keseyi görebiliriz dedi 1 hafta sonrada 3720 çıktı sonra keseyi gördük çok şükür 🥲🧿
Munevver_bozdogan EceKrb darısı bana inşallah ☺️🙏🏻 benim de tek kese büyük ihtimal eğer seninle değerlerimiz böyle aynı olursa diye tahmin ediyorum 😊
EceKrb Munevver_bozdogan evet tabii öyle gönlüne göre olsun inşallah en hayırlısı neyse onu versin rabbim sağlıklı olsun güzel ilerlesinde 🤲🏼♥️
EceKrb Munevver_bozdogan amin inşallah 🤲🏼 yani ben öyle tahmin ettim çünkü ikiz olanların baya yüksek çıkıyo ama bilemeyiz tabii inşallah güzel artsında tek mi çift mi ultrasonda görüceksin artık ☺️