busduuk1914 Kubra5816 ben soruyorum bazı şeyleri de gittikçe 😂 gitmeden önce sorular listesi yapıyorum 😂 bugün kontrolüm vardı iki doktor da bayramda doğurursun dedi korktuğum başıma gelecek galiba 😂
Kubra5816 busduuk1914 ayyy sağlıklı olsunda bende senin gibi sorucam diyorum soruları oraya gidiyorum unutuyorum ya
busduuk1914 Kubra5816 bir stresle bir heyecanla gidiyoruz çok normal unutulması ama bazen sormak ve. Sormadan anlatmıyorlar bazı şeyleri
ezmdnz Bende 13 +3 deyim bel fıtığımışım gibi aşırı bel agrısı tutulması var hadi sizinkiler normal benimki normalmı çok korkuyorum neolur bişey diyin normalmi biraz yemek yapıyorum belim tutuluyo markete gıdıp gelıyorum agrıyo normalmı bu haftada
Kubra5816 ezmdnz normal canım benimde arkadaşın başından beri hep beli ağrıdı yorma kendini genede çok