Kubra5816 benim bebis de 28den beri bas aşağı, hala doğurmadım. Bi de çalışıyorum akşama kadar bilgisayar başında oturmaktan akşam yürüyemez hale geliyorum sancılar kramplar mahvoluyorum ama doktorum kontrol ettiğinde merak etme 39a kadar bekler dedi. Suan 36+1deyiz. Ama o sancılardan o kadar bıktım ki her akşam aynı terane doğurayım diye elimden geleni yapıyorum şimdiden. Yürüyemez haldeyken zorla yürüyorum pilates topu egzersizler falan yapıyorum 😂