sna44 Kızlar dünden beri kasıklarımda regl sancısı gibi ağrı vardı ama başka bir belirti yoktu. Şimdi bu ağrıyla uyandım daha da şiddetlenmiş. Ama yine başka bir belirti yok zaten bu sabah kontrolüm vardı. Suni sancıyla doğum başlatılabilirdi? Sizce doğum mu başladı ilk gebeliğim bilmiyorum 🥹
gul-kn sna44 kontrolde nst çekilmedi mi Bende 37+0 m bugün çok karnım kasıldı ben de şüpheleniyorum sabahta devam ederse nst çektirmeye giderim bence sizde böyle yapın
Dnmzzeda sna44 Benim de öyle refl olacak gibi ağrıyor sabah doktora gideceğim , inşallah geçmez de artar
Melike91- sna44 bende şuan hastanede yatıyorum 36+3 haftalik dün akşam karnımın kesintisiz 1 saatlik sert sancilariyla hastaneye geldik ciğer geliştirici iğne serum bide düşük önleyici hap verdiler sancim da var acilmada 1 cm sabahi bekliyoruz
Anneadayiii sna44 eğer düzenli değilse yalancı kasılmasidir. 34 gibi başlayabilir. Vücut yavaş yavaş kendini doğuma hazırlar. Bazen de bebek çok sert hareket ettiğinde yumuşak bölgeye vurduysa da ağrı yapabilir. Ancak sancıların örneğin 20 dakika bir 3 kere girdi sonra bir anda 16 dakikaya düştü ve düzenli sıklıkla gelen sancılar olmaya başladı ise doğum başlamış olabiliyor. Başıma boyle geldi ilk doğumum çünkü 34+2 de. Kanama nişan su gelmesi olmadan düzenli sancı ile öğlen başladı akşam beş buçukta hastaneye gittiğimde 3 cm açılma vardı ve durduramadilar doğumu :)
sna44 gul-kn en sın salı kontrole gittim düzensiz sancılar vardı. Ama hafif dedi doktorum. Bu sabah kontrolüm var daha gidicem sabah 8-9 gibi
sna44 Lavin_2121 hep var ama öyle girip çıkmıyor. Sürekli bir regl sancısı gibi af edersiniz ishalde olmuşum
sna44 Tutkukeless sancıyla beraber oluyorsa düzenli bir şekilde belirti diyolar ama herkesin belirtileri farklı anladığım kadarıyla
Melike91- sna44 doktor sabah bakip ona göre alacak birazdan yine nst başlayacaklar biraz erken gelecek gibi kaygılıyız inşallah sağlıkla evimize doneriz
Melike91- sna44 bence de gidin ihmal etmeyin kimsenin doğumu diğerine benzemiyor maalesef içiniz rahatlar
Tutkukeless sna44 gerçekten çözemedim hastaneye uzakta oturmasam gideceğim ama.. neyse rabbime emanetler Rabbım hepimizi sağlıklı hayırlı ve kolay şekilde yavrularımızla kavuştursun inşallah 🤲🤲🤲
Melike91- sna44 ewt herkesin apayrı hikayesi.. minik kasılmalar dışında Bi şikayetim yoktu hatta hala ise devam ediyorum ama hiç yerimden bile kalkmadan gidip geliyordum yorgunluk vs durumu da olmadı. Çıkışta aniden huzursuz karın hareketleri can atıcı şekilde başladı peşine de adet sancısı gibi sancılar..
Melike91- sna44 tehlikeli bir hafta değil aslında ama biraz erken, doğunca solunum sıkıntısı yaşama ihtimali olabilir Allah korusun o beni geriyor, tedbir amaçlı kalcadan iğne yaptılar ciğer geliştirici iğne