Buket09 Ftmrdcc aynen bende devletteyim 40+4 teyim bakilmadi doğumda açıklık varmı diye bakilcak sanırım
Buket09 [silindi] nst genelde 34 ile başlıyor şikayetin vs bebekte bi sorun anlarsa doktor 32 de başlıyor benim sancım var demiştim çok fazla 32 de girmiştim şuan 40 haftadayim her gün giriyorum
Buket09 Ftmrdcc çatı muayenesinden bende korkuyorum doktor yapmadı ama açıklık var mı diye alttan bakma olayından da korkuyordum çok ama dün yaşadım bi ebe bi doktor geldi baktı baya soktu karıştırdı derine derine acıdı evet ama düşündüğum korktuğum gibi olmadı o an sadece bebeğe odaklandım
Mvklm1 Ben 2 kez catı muayenesi oldum ilkinde herkes cok abarttığı için kendimi cok kastım galiba başım döner gibi oldu sonrasında ama dün de yapıldı bence abartılacak birsey yok korkma sal kendini 37 de ve 39 da yapıldı