umrumdadegil Eylul__24 normal doğum yapacaksan tabiki yapıyorlar canım neden utandın ki doktorlar günde kaç gebe bakıyorlar 🥰 ben defalarca alttan muayene yaptırdım mecburen alışmıştım artık 😂
Aysnr11 Eylul__24 Bana yapmadılar bende sormadım yapacak mısınız diye 38+4 haftalığız 🤷🏻♀️ bakalım bu pzts doğum için gidicem onda hem açıklık hem çatı muayenesi yapar herhalde
Saliha64 Çatı muayenesinden sonra mı normal doğum olup olmayacağına karar veriliyor, şuanlik normal doğum olarak ilerliyoruz çatı muayenesi yapılmadı henüz 🤔
Eylul__24 Çatala çıkmak çok korkutucu geldi ilk defa gebelik yaşıyorum devlet hastanesi olduğu için de doktorlar biraz sert davranıyor o yüzden çok çekindim bilmiyorum
Saliha64 Eylul__24 normal doğum düşünüyorsan her halükarda çıkacağız oraya tecrübe olur diye düşün stress yapma kendine bnde olmadım henüz ama ne kadar zor olabilir ki üstesinden geliirz 💓
Ftmrdcc Eylul__24 aşkım devlet hastanesi bildiğim kadarıyla çatı muayenesi yapmıyor ki özeller yapıyor. Doğumda vs sadece iki parmakla açıklığa bakıyor devlet hastaneleri. Gebe okulunda ebem söylemişti bunu.
Saliha64 [silindi] hem devlet hastanesine gidiyorum arada da özele gidiyoruz ikisi de 37. Haftada dedi
Buket09 Ftmrdcc aynen bende devletteyim 40+4 teyim bakilmadi doğumda açıklık varmı diye bakilcak sanırım
simge1304 Devlet Hastanesi tabii ki de çatı muayenesi yapıyor abartmayın lütfen ilk gebeliğim 37. haftamda yaptırdım biraz acıdı tabii ki ama herkesin abarttığı kadar kötü değildi 39+4 gebeyim hala doğumum vs de başlamadı 🫠her söylenene inanmayın😌
Saliha64 birhamilelikgunlugu Hadi inşallah herşey yolunda giderde sağlıkla normal doğum yapabiliriz 🤲
Buket09 [silindi] nst genelde 34 ile başlıyor şikayetin vs bebekte bi sorun anlarsa doktor 32 de başlıyor benim sancım var demiştim çok fazla 32 de girmiştim şuan 40 haftadayim her gün giriyorum
Musemma06 Eylul__24 ben 41 haftalık doğum yaptım devlette hiç çatı muayenesi yapmadılar günü geçtiği için suniyle başlatıcaklardı hastaneye yatınca yaptılar