nurcan05 Kızlar nasıl gidiyor ağrısı sancısı suyu nişanı gelenler doğuranlar ses verin 🤗🥰 biz bekliyoruz her an tetikteyiz bayramda doğurmak istemiyorum inşallah kızım hemen gelir
Damlanur0524 nurcan05 bende bekliyorum ve çok tedirginim ilk doğumum diye midir nedir sizde de korku oluyor mu bebeğime bişey olur Allah korusn öyle hi korku 🥺🥺🥺🥺🥺
Susamannesiiii nurcan05 38+3 teyim dün yatış yaptım bugün çıkardılar. Artık doğsun da nası doğarsa doğsun diyoruz 😂
Uydurbisey nurcan05 37+5im akşam yemekten sonra sanki horon tepiyor.Hayirlisi ile gelsinler de kavusalim artık💜
GulistanMelek 37+1 deyim ne sancım var nede baska bir sey kendimi patlicakmış gibi hissediyorum birtek bende artık gelmesini istiyorum
FK33 GulistanMelek Al benden de o kadar 🙁 şöyle haftaya gelse bayaramdan once ne guzel olur. Ilk cocougum 39 da geldı ama bunda dayanamıorm artık. Cok fazla bacak arası agrım var ☹️ gobegım de cok asagıda cok zorluo
nurcan05 Benim sol kalçam ağrıyor yürüdüm bugün hurma yiyorum yürürken çok zorlandım ama kasılmalarım oluyor ama çok değil öyle bekliyorum bende inşallah güzel doğumlarımız olsun hepimizin
Gmzgkck_ 39+1 buralar daha fena kızlar oğlum gelmek bilmiyor 🤣 dünden beri geçmeyen bel ağrım var kimin kime duası kabul olur bilinmez hayırlı kolay sağlıklı dogumlarimiz olsun hepimizin dua eder dua beklerim 🤲
Busramom07 Gmzgkck_ 39+3 den selam alttan alttam gerçek sancılar vuruyor ama gelen de yok giden de 🤣göstermelik sadece
nurcan05 Valla 42.haftaya kadar bekleyenler oluyormuş okuyorum Rabbim o kadar bekletme bizi diye dua ediyorum ☺️
BurcuY92 nurcan05 40+0, yalancı sancı bile yok bekliyorum bakalım ne nişan ne su ne bir belirti hiçbir şey yok :(
Gmzgkck_ Busramom07 bel ağrım vardı dünden beri şiddeti azalıp artıyor ama bizim oğlan kendini ittiriyor galiba artık (hadi insallah) baskı hisseder durumdayım umarım cumaya kadar gelir
Nikomm 39 haftalığız bizde 1cm açıklık var bekliyoruz cuma kontrole gidicem bakalım açıklık yoksa nst yapıp göndercek hayırlısı olsun
dasistmasist 38+0′dayım ben de kızlar 4 gün önce 1.5 cm açıklığım vardı. Dün muayene oldum hala aynı açıklık devam ediyor. Bel ağrım sırt ağrım ve kasık ağrım artmaya başladı. Sancım var ama hala tam düzenli değil diye doktora gitmiyorum ama acaba gitsem mi diye de bir bilemedim. Duruma göre ilerleyen saatlerde bir giderim belki
Baharatajanova 38+5 deyiz bizde ne sancı ne nişan hicbirsey yok ve artık bunaldım iyice. Sağlıcakla biran önce gelmesini istiyorum. Ne yapabilirim açılam olsun doğum hizlansin diye. (Hurma, sıcak duş) Bunları filan yapiyorum
dryysl Baharatajanova ben de aynı gün ve aynı durumdayım, ama bacak ağrım çok et kırması gibi. İnsan beklemekten sıkılıyor gerçekten bugün bakıldı daha açıklığım 0 🫠
babecoming 37+6 biz de dün muayene olduk catı muayenesi de yapıldı, aksam kahverengi bir akıntı geldi. Ve gece baya sancı hissettim. Ama gecti suan arada bir kasılma oluyo ve enerjim sömürülmüş gibi hissediyorum, hicbir şey yapamıyorım:(