lena1234 haklısınız evet ama ben illa o gün yapayım bakayım diye heyecanla yapmadım sipariş verdiğim test o gün geldi nasılsa fazla diye deneyeyim dedim 🙏🏻 betam düşük çıktı doğru 11.6 ile öğrendim kimyasal mı diye de düşündüm elbette ama insan bir şeyleri öğrendiğinde istemsiz netleştirmek istiyor 🤦🏻♀️