haticekorkutt Hasret18ayaz kuruma çizgisi olabilir. Erken yapmışsın testi bence canım. Biraz daha beklemelisin. Hatta adet günün geçtikten sonra yap daha net sonuç alırsın 🥰
Kumsal2606 Hasret18ayaz bende gebeliğe 5 gün hala yaptım test varla yok arası ince çizgi vardı eşim hayal goruyosun dedi hatta dra gittim beta verdim 3 haftalikmis inşallah sen de gebesindir 🙏 ilk 5 dk da böyle olduysa var bence ama 5 dkyi geçince yaniltiyor
lilyum_ Hasret18ayaz benim reglime 8 gün kala bu sekilde silik bir çizgiyle öğrenmistim. Bence gebelik var hayırli olsun ama yine de 3 4 gün boyunca sabahlari test yapın gebelik varsa giderek belirginolur cizgi ben öyle yapmıştım birazdan fotoğrafını eklerim
Hasret18ayaz Kumsal2606 bende ilk gebeligimde böyle öğrenmiştim içime şüphe düştü 1 testim daha var 2-3 gün sonra tekrar yapayım bakalım hayirlisi inşallah ❤️
Eftelya-129 Kızlar benim kız kardeşim in adeti 9 gün geçti test yaptı çıkmadı kanda da çıkmadı böyle olup hamile olan var mı
Hasret18ayaz Eftelya-129 geçen ay 12 gün geciktim testler de kanda negatifti sonra adet oldum mevsimsel galiba
Kumsal2606 Eftelya-129 kanda cikmadiysa mümkün değildir. Hava değişimi stres bilinç altı doluluk vs adeti geciktiriyor
Hasret18ayaz lilyum_ evet bende öyle yapicam hadi hayırlısı inşallah umutluyum belirtim var bu ay epey
Mernana Hasret18ayaz erken gebelik testiyse normal test yapın derim ama çok erken 2 gün sonra tekrarlayın 🥰
Eftelya-129 Kumsal2606 çok takıyor çocuk istediği için bı gün bile gecikince test yapıyor aralıklarla evde test yaptı çıkmadı dün kan verdi yine çıkmadı bnde öyle düşündüm stres bide oruç tan dolayı gecikme olmuş belki
lena1234 tugbamommm bakın arkadaşlar umut güzel ama boş yere kan vermeyin. Kimyasal gebelik olur bir şey olur. Sağlıksız olur boş yere kendinizi üzersiniz. Adet gününe 1-2 gün kala zaten gebelik testinde çıkar. Kana hiç bulaşığ kendinizi üzmeyin beta 10 çıkacak gebelik değil mi düşün dur. Ertesi gün acile git 12 çıksa kimyasal diye üzül. Sabır biraz arkadaşlar cidden
tugbamommm Hasret18ayaz birkaç belirtilerim vardı bende test sipariş vermiştim şansa 9 gün kala geldi bi tanesini deniyim dedim silik çıktı zor görülüyordu tabi akşama kadar durdukça netleşti kan verdim aynı güm ve hamile olduğumu öğrendim