zmra12 4 aylıkken yükseldi değerlerim . 8. Ayda düştü . Yükselince hiç bir takviye kullanmadım. Bol bol su içmemi söyledi doktor . 32. Haftadaysan sonra sadece demir kullanıyorum şuan 39 uz. Her hafta düzenli olarak kan verdim dahiliye ve kadın doğum değerlerini takip etmişti . Ama ilaçlardan veya gebelikten oluyor galiba hormonlar ın etkisiyle . Korkma kafaya takma ben çok takıp kendimi harab etmiştim . Doktorun ne derse onu yap . Beyaz ekmek makarna pilav tüketme . Ispanak enginar bol yeşillik bol su 🙏🏻