zmra12 Benim hamileliğimin en başından 12 haftaya kadar sürdü karaciğer enzim yükselmesi epey uğraştırdı hatta, dahiliyeye yönlendirildim bende ultrason yaptı hersey normal çıktı hatta oda gastroya yönlendirdi tam ilaç başlıycaklardı çünkü her haftada daha fazla yükseliyordu 135e falan yükseldi, o ara enginar tükettim her gün enginar suyu içtim sabahları sonra düşmeye başladı değerlerim ve 2-3 hafta sonra da normal sınıra indi şükür