Moommyyy Gamze0408 aventi al onu dene tutar diye düşünüyorum alıştırcaksan çokta geç kalma ama sadece uykuya geçişlerde ver bence
Moommyyy Gamze0408 lütfen emzirmeye devam edin ne güzel emiyorsa başka bir şeye gerek yok inanın zaman çok hızlı geçecek sonra emzirdiğiniz için çok rahat edeceksiniz vicdanınızda rahat olacak 🙏🏼
Yenianne6706 Gamze0408 gebe okulunda 40 gün sonra başlayabilirsiniz emziğe demişlerdi, gerçek emziği de yalancı emziği de siz olacaksınız dediler :)