Aybukedemirkale ya Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 ben normalde verdiğimde hiç böyle yüksek olmazdı hep 0.20 yada 0.5 olurdu şimdi iki gün üst üste böyle görünce çok heyecanlayım bide 3.gün embriyosu daha geç dölleniyor diyorlar diye umutla bekliyorum ❤️darısı bana bize inşallah amin amin amin💜