Ceos0403 Kızlar 21 martta taze 3.gün embriyosu transferi oldum dün ve bugün çok yanlış bişey yaptım beta baktırdım heyecanıma yenik düştüm dün 1.43 tü betam bugün 2.75 çıkmış normalde pazar yada pazartesi kan vermem gerekiyor ama artık var dimi🤭
Rabiul Ceos0403 5 in altında canım inşallah vardır ama kendini heveslendirme umutsuzlaştırma da 💝 pazartesi günü aynı yerde tekrar ver
Minikaam-60 Ceos0403 bende adet olmama 6 gun varken beta 3.5 di ve zamanla yukseldi seninkide yukselir saglikli hamileliklerin olur inş
Ceos0403 Rabiul 3.gün embriyosu için değer artış görüyordur diye düşünüyorum. Motive olmak için yazmıştım
Ceos0403 Umutlabekleyis huvuuuuff t_turkan_2 Rabiul Neslihankrhmt Mzzz Minikaam-60 Kızlardr varrr yükseldi 🌸 5.gün 1.48 6.gün 2.72 8.gün bugün 18.78
Rabiul Ceos0403 biliyorum motive olmak için yazdığınızı fakat eğer olmaz ise çok üzüleceksiniz o yüzden nötr kalmanız daha iyi olacaktır, inşallah vardır kötü düşünmenizi tabiki istemem 💝
Ceos0403 Minikaam-60 inşallah benimde öyle olur 1 sağlıklı kuzum var sonrasında 2 kimyasal geçirdim kızımda çıkmayan şeyler çıktı. Kan pıhtılaşması çıktı rahimde perde varmış kızım mucize oldu polip çıktı ocak sonunda ameliyat oldum rahim toplanmış bebek için hazırlayalım dediler yumurtalık rezervim düşmüş 0.44dü 3 yumurtam vardı 3 ü de gelişti alındı 2 si tuttu 3.gün taze olarak transferini yaptılar o kadar umutla bekliyorum ki etrafımda hiç yok süreç bilen burda umut bulmak istiyor insan❤️
Ceos0403 Umutlabekleyis Umutlabekleyis ara ara gelen kasık ağrısı ve bel ağrısı var profilinize baktım da sizde mi 3.gün embriyosu
Ceos0403 Aybukedemirkale Umutlabekleyis Minikaam-60 Kızlar bi bakar mısınız ikinci çizgi mi var ben mi öyle görüyorum
Umutlabekleyis Ceos0403 bende senle aynı durumdayım şuan betam 1.74 cıktı evdeki testler silik anlamadım
Aybukedemirkale Ceos0403 ben ilk test yaptığımda 0.1 çıkmıştı yani yoktu ikinci üçüncü de aynıydı adetim gecikince yaptım 6 günü 0.2 çıktı değerim yok dediler ama benim içime doğdu 2 gün sonra 26 ya yukselmisti şuan 11+5 im inşallah sizinde vardır ❤️
Ceos0403 Aybukedemirkale ya Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 ben normalde verdiğimde hiç böyle yüksek olmazdı hep 0.20 yada 0.5 olurdu şimdi iki gün üst üste böyle görünce çok heyecanlayım bide 3.gün embriyosu daha geç dölleniyor diyorlar diye umutla bekliyorum ❤️darısı bana bize inşallah amin amin amin💜