Bende 2 gün önce oldum 38+2 ile spinal anestezi olarak doğum yaptım. O kadar korkuyordum ki aşırı güzel bi duygu sadece o anın tadını çıkarın ameliyathaneye giderken hem ağlayıp hem titredim ama oğlumu kucağıma verdikleri an her şeyi unuttum. Sezeryandan bahsederken herkesin abarttığını bi kez daha anladım. Asla korkulacak bi durum yok çünkü hissetmiyoruz bacaklarımın kendine gelmesi 4-5 saati buldu evet uzun gibi geliyor ama değil o sırada takılan serumlar derken zaman geçiyor size tavsiyem bol bol kahve içmeniz ve bitter çikolata yemeniz kesinlikle baş ağrısı yaşamıyorsunuz. Umarım herkesin doğumu kolay geçer evlatlarını sağ Salim kucağınıza alırsınız ♥️♥️♥️