Gamzenakit Yani pazartesi saat 9 da 1 nisanda 🙏🥰💕 sezaryan spinal tecrübelerinizi yazarmısınız arkadaşlar kızıma kavuşuyorum 🙏👼🥰🩷🧿
Nurela3440 Gamzenakit canım hayirli olsun bende sezeryan olucam inşallah 30 haftadayim acaba 40 haftayı beklermiyim yoksa Kendimi 38 mi hazirlamaliyim
Esra_Omer_21 tatlibebegim_ canım sen ne durumdasın bebeğin iyi mi kanala girmişti demiştin açılman felan var mı
Gamzenakit QueenMother ayy cok heyxan tabi korkuda var allahım sağlıklı sıhatli kucaklarımıza alalım 🥰🙏💕🩷 1 nisan şaka gibi🥰
Hopyymom QueenMother benimde kısmetse 4.sezaryan olacak acaba kaçıncı haftaya gün verirler Sizin çocuklar kaç yaşındalar
QueenMother Gamzenakit amin canım rabbim sağ sağlıklı kavuştursun inş sen ne yaşayacağını bilmemenin merakı heycanı ben ne yaşayacağımı bilmemenin korkusu heycanı😅
QueenMother Hopyymom 38 le 39 arası veriyorlar canım benim 38+2 oluyor benim ozaman ama benim biraz suyum azalmış ondanda biraz acele etti Oğlum 2010 Kızım 2014 Oğlum 2019 Kızım olacak nasipse 2024
Gamzenakit ponck-123 alllahım sağlıklı sıhatli kucağımıza alalım cocuklarımızı🙏🥰🩷💖💕 senden haber bekliyoruz ozaman 🥰
QueenMother Seac canım benim suyum azalmış ondan ne olur ne olmaz biraz erken verdi aslında biraz gününü doldurması en güzeli
Hopyymom QueenMother sağ Salim kucağınıza alırsınız inşaAllah çocuklarınızın yaşları iyi benimkiler küçük bakalım doğumdan sonra nasıl olacak 🥴🤦🏼♀️
Seac QueenMother QueenMother banada geçenlerde biraz fazla gibi dedi sonra 2 hafta boyunca normal dedi bende biraz 39. Haftayı istiyordum pazartesi kesin alırız başka gün olmaz riske girme dedi. Suyun ne gelir rahime zarar verir ne dedi şimdi son günlerim çok dikkat ediyorum