Minikkalbim19 sizin işiniz tabiki zor ama devlet böyle bir hak tanımış ki gidiyorlar. Bence bu şekilde bizim çektiğimizi hafife almanız bencillik. Zaten sürekli askerlik yapanlara sonsuz minnet ve saygı duyuyoruz. Böyle hafife almak yerine,anlamasanız da saygı duyabilirsiniz. Mevzu vatan olsa eşimle bende koşar giderim zaten,ama şuan askerlik böyle bir konumda değil ülkede. Bir erkek de şanını askerlik ile kazanmıyor ayrıca bu karakteri insanlığı ile alakalı. Kırıcı buldum yorumunuzu. Yine de eşinizden ötürü siz de kıymetlisiniz gözümde. İyi akşamlar