asel-yasarrr evet canım ikincisi de zorunlu sezeryan olacaksa gün veriyorlar mış o şekilde gidiyormuşsun doğuma. İsim hafızam pek yok maalesef iki kez gittim zaten yeni hamileyim farklı doktorlara denk geldim hepsinden de memnun kaldım özellikle hemşireler koridorlarda yol gösteren kızlar hepsi o kadar güleryüzlü ilgililer ki sürekli yardımcı olmak istiyorlar yol göstermeye falan.14+5 im şu anda Normal doğum yapan tanıdıklarım da oldu sezeryan yapan tanıdıklarım da oldu buradaki yorumlar da çok okudum normal yapanlar pek memnun değiller memnun olan da var ama sezeryan olanlardan memnun kalmayan görmedim