Melliisaa evet bebeğini kaybeden anneyle bende konuşmuştum Allah yardımcısı olsun ferahlık versin kalbine inşallah .. ama bu durumlar devlet hastanelerinde de olabiliyor , küvez durumunda araştırma yapmalısınız hangi hastanelerde ölüm sayısı fazla, şikayet bu konuda var mı diye. Ben Zeynep Kamil takipliyim orası çok donanımlı bir hastane ama 2 bebeğimde de pandemi sebebiyle yoğunluk vardı o yüzden özelde doğum yaptım , ve genelde çoğu devlet ve özel hastaneler benim doğum yaptığım hastaneye sevk ediyormuş bebişleri (çakmak Erdem hastanesi), hem kapasitesi fazla hem de yoğun bakım doktoru çok tecrübeli.. Yani araştırmak lazım ama hiçbir özel hastane para için bebekleri yoğun bakımda tutmaz zaten devlet karşılıyor ..