etonur Ysmnpmk yarın tekrar kan verecem haftaya değil sonraki hafta çarşambaya keseye bakacaklar ama bugün 1 damla kahverengi akıntı geldi şimdide sarı kahve arası o canımı sıktı fitil yapabiliyor dediler ama içim huzursuz
Ysmnpmk etonur hadi hayırlısı olsun canım🤲🌸hiç korkma gayet normal canım kırmızı olmadığı müddetçe kahverengi lekelenmeler normal bebek yerleştiği içinde içerdeki kan geliyordur
etonur Ysmnpmk aynen kırmızı olmadığı sürece korkma dediler de işte yinede bı korku oldu bende yarın ki kan testimde iyi artmış olursa ancak rahatlarim heralde
Ysmnpmk etonur hiç kendine panik yaratma canım biliyorum insan istemsiz endişe ediyor ama bebeğin seninle ☺️🩷
baharmom35 Bu yerleşme lekeleri ne zamanlar da oluyor kiminin transferden sonraki 12 gün içinde kiminin çok çok sonradan oluyo
baharmom35 Sesusa çok hafif kasıklarıma iğne batıyor ama çok bedenimi dinlediğim için hissediyorum yoksa öyle belirgin değil ufak birşey ben normalde de adet ağrısı çekmem adet öncesi ağrı bilmem ☺️ inşallah bebeğimin tutunma hissidir 🤲