Selvink Mrvmrvmlh Essi34- 14+3 üm ama bebeğim 1 hafta önde ultrasonda . Ben iki gündür kıpırtı hissediyorum. Yer değiştiriyor gibi. Bağırsak hareketi değil kesinlikle bebekle ilgili bi hissiyattı🥹🩷
Essi34- Selvink sağlıkla gelsin bebişiniz. bende 14+4 üm bugün. İlk gebeliğim diye hissetmiyorum galiba.Bende bazen bir şey hisseder gibi oluyorum ama emin olamıyorum Sizin ilk mi acaba