Selvink Mrvmrvmlh 14+3 üz bizde bugün ikili tarama testi sonucunu aldık düsük cıktı şükür . Cinsiyetimiz de erkek ☺️👼🏻
Tugcee09 Bebimde 14. Hafta oldu bugun . Karnım çıkmamıştı daha ama bu haftalarda bir değişim hissediyorum karnım hem sertleşmeye başladı hemde ara ara giren sancılarım var . Sizin nasıl belirtileriniz
Fatmaa0031 Enfal_06 canım öğrendin mi cinsiyeti ben 15 haftalık oldum bugün tam net söylerlermi sence
Enfal_06 Fatmaa0031 öğrendim canım 😅😂 %60%70 erkek dedi bacak arasında çıkıntı var dedi doktorum dedi ilk baktığımda erkek dedim sonra tam emin olmak için bacak arasına baktı ama erkek dedi 17 haftada tam belli olur dedi
Mrvmrvmlh Maviss718 çok teşekkür ederim ama lekelenme yaşadım 7’ yada 8. Haftaydı acile gittim direk bişey yapmadılar tabi sonra kendi doktoruma bu durumu söyledim düşük tehlikesi atlatmışsın dedi Protestan vajinadan fitil kullandım bir ay
Essi34- Bizde tam 14 hafta olduk bugün cinsiyet geçen hafta göstermedi. Hareketlerini hala hissetmiyorum
Selvink Mrvmrvmlh Essi34- 14+3 üm ama bebeğim 1 hafta önde ultrasonda . Ben iki gündür kıpırtı hissediyorum. Yer değiştiriyor gibi. Bağırsak hareketi değil kesinlikle bebekle ilgili bi hissiyattı🥹🩷
Merve1712 Bizde 14+3 olduk ikilimiz riskli gelmişti dna testiyle sonucumuz temiz öıktı ve kız olduğunu öğrendik🥰🥰