H_oren11 dün akşamdan beri geçmeyen bel ağrım var bebek kanalda bayada aşağı inmiş dedi doktorum pazartesi günü ama Bi tık daha lazım demişti iş yapmadım belimi zorlamadim ama tam orta kısım ağrıyor. Pazartesi günü 40lik 2 sancı çıktı nstde ama ben hiç bisey hissetmedim arada toplanıyor bizimki bide kafayı oynatinca canımı yakıyor hepsi bu bütün tuşlara basıyorum ahududu yaprağını bulamadık sıcak duş merdiven hurma ilişki ananas gördüm bide biri iki kalın dilim yemis qksama doğuma gitmis eşimden istedim gelirken getirecek onuda deneyeceğim 4üne kadar dogurmam lazım 🤣🤣