GzdeNurYldz Sultan67 Bende özele gidiyorum, şuan 20. Haftamdayım. En başından beri 2 haftada 1 çağırmasına rağmen, gitmedim, hep ayda 1 gittim, sorum olduğunda telefonla bilgi aldım. Sonuç cok şükür yolunda herşey şuan.
NALIN Ilk etapta 3 haftada bir çağırıyordu o 3 hafta 3 yıl gibiydi .. 33+5 olduk şimdi 2 hafta da bir çağırıyor keşke hergün gitsem görsem endişe edince acile gidiyorum 😂 banane ya yıllar sonra geldi kuzum ya bazı şeyler için geç kalırsam diye korku icindeyim o yüzden gidiyorum valla 🤗
melise Gzd 40 derece de yıkadım bazı makinelerin bebekler için progamları var baby alergy plusta yıkamıştım ilk çamaşırlarla birlikte içine koydum sabunu o da mis gibi oldu sonraki ikinci yıkama deterjan gözüne koyup yıkadm ama dikkat et deterjan gözüne koyduğunda sabunu alıp almadığını kontrol et ne olur ne olmaZ🙂